Een trouwe partner op lange termijn. En met alle technieken handig gebundeld onder één dak. Zo herinneren Gil en Loes zich de samenwerking met Ecopuur. Drie jaar nadat ze verhuisden naar hun moderne nieuwbouw kijken ze nog steeds tevreden terug. Tevreden over de heldere communicatie, stipte timing en vlotte opvolging. “Met hun toekomst- en klantgerichte mindset is ons comfort voor de komende jaren gegarandeerd.”
De woning die Gil en Loes voor ogen hadden? “We wilden een moderne nieuwbouw met de focus op natuurlijke materialen, ingedeeld volgens een logische structuur en met veel lichtinval. En liefst met Ecopuur als partner in technieken.” Drie jaar later kijken ze terug naar de start van hun samenwerking. “Brecht, projectleider, is een goede vriend van mij. Via hem legden we ons oor te luisteren voor een offerte. Zo nam Dries tijdens de kennismaking uitgebreid de tijd om ons de werking en meerwaarde van elke techniek toe te lichten. Geduldig en transparant. Wat ons toen ook over de streep trok: bij Ecopuur zijn alle technieken gebundeld. Erg handig bij zo een groot project. Want je hebt één contactpersoon voor de geothermische warmtepomp, het ventilatie-D-systeem, de sanitaire werken, het regenwaterrecuperatiesysteem en de vloerverwarming.”
Tijdens en na de bouw, Ecopuur blijft trouw aan zijn klanten. Loyaal. Dat voelden ook Gil en Loes zo aan.
“Ecopuur respecteerde de afgesproken timings. Was meteen bereikbaar via verschillende kanalen. En dat was een geruststelling aangezien een groot deel van de bouw onder hun vleugels viel. Zelfs jaren later blijven ze je proactief ondersteunen. Laatst contacteerden ze ons met een tweejaarlijks onderhoudsvoorstel voor onze technieken. Om er zo lang mogelijk op een kwaliteitsvolle manier van te genieten.
Eerlijk? Daar hadden we zelf niet aan gedacht. Maar met hun toekomst- en klantgerichte mindset wordt ons comfort voor de komende jaren gegarandeerd.”
Naast expertise en ervaring, klikte het ook gevoelsmatig tussen het gezin en Ecopuur. “Ecopuur straalt vertrouwen uit. In zichzelf, en vooral naar de klant toe. Ze zijn eerlijk en transparant, en luisteren naar je wensen. Je budget. Ze willen weten hoe je levensstijl eruitziet. Wat je nodig hebt voor optimaal comfort. En ook: wat je niet nodig hebt. Zo wilden we een systeem op onze waterput installeren dat, bij een tekort aan regenwater, automatisch zou overschakelen op stadswater. Een stevige kost. Dus stelde Ecopuur twee buitenkranen voor: een geïnstalleerd op stadswater, een op regenwater. Dit is voor hen niet de meest eenvoudige en winstgevende oplossing, maar wel het beste voor de klant. En dat primeert voor hen. Een manier van werken die vertrouwen schept.”
Ga je ook voor een totaalproject? We helpen je graag met advies op maat.